2010-01-27
 19:16:14

Tjenare bloggen!!

Hallllåååå i stugan!!

Mulle meck här..
Nu sitter jag i soffan och äter dumle snacks som natta köpte till mig igår, jävligt gott ska ni veta... Hoppas ni blir avundsjuka på mig HAHA!!
Fy fan säger jag bara... Fy fan... ÄNTLIGEN är man hemma från jobbet... Min sista vecka nu, sen är det arbetslösheten som kallar vett ni ;)
Ska vara hemma ett tag nu men måste också fixa larmet hemma hos en kompis... kanske inte så interessant för er men jag får pengar för det!!!
HAHAHAHA Kommer att bli miljonär XD
Ja vad kan man mer säga...
Natta var hemma hos mig idag och tog hand om skoningen, ( kan inte vara hemma när det är sista veckan) jävligt snällt gjort av henne tycker ja. puss på dig gumman <3
Party på lörda med Naliie och idus då rå... ute hela jävla natten lång och bygga iglosar och kolla på isbjörnar i Sthlm. Helt sinnesjukt men det funkar XD
Sen hem med första tåget, försöka hitta av och ta sig hem till hästarna som ska ha frukost etc...etc... och sen ut i hagen med dom små kräcken!!
Men men... det är ju inte än så varför gnälla!! Chii chii chii!!
Nää nu är dumle snacksen slut och jag med för den delen!!
Seeeeee yaaaaaaaaaaaaaa <3<3


naliie

haha klockrent :p



PUBLICERAT: 2010-01-27, 21:43:55 | Blogg?: http://naliie.blogg.se/

Skriv för fan:

« Vem är du? Spara info?

« MSN? (publiceras ej)

« URL

Lätta på hjärat:


NaliieNaliie